اجرای طرح ترافیک از شهریور تا انتها سال

به گزارش جعبه مهر، رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با اشاره به اینکه لغو طرح ترافیک در پایتخت تبعات مختلفی به همراه داشته است، گفت: پیش بینی می کنم از اول شهریور تا سرانجام سال اجرای طرح ترافیک به صورت منظم اجرا شود.

اجرای طرح ترافیک از شهریور تا انتها سال

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، محمد علیخانی، رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران درباره لغو طرح ترافیک در پایتخت گفت: شهرداری تهران جهت همکاری با ستاد ملی مقابله با کرونا با لغو طرح ترافیک در هفته جاری موافقت کرده است.

وی افزود: در حال حاضر تعیین شده که لغو طرح ترافیک در کاهش آمار مسافران حمل و نقل عمومی تأثیری نداشته است و بسیاری از دستگاه ها و مسؤولین نیز به این موضوع اذعان داشته اند.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران به دلیل اینکه با شرایط قرمز کرونا طرح ترافیک فعلا تا پایان مرداد اجرا نمی شود، گفت: لغو طرح ترافیک در پایتخت تبعات مختلفی را به همراه داشته که دستگاه های مختلف به آن واقف شده اند.

علیخانی ادامه داد: افزایش ترافیک در محدوده مرکزی شهر، آلودگی هوا دو معضل اصلی لغو طرح ترافیک بوده است همچنین به دلیل تکمیل شدن ظرفیت خیابان ها، عبور و مرور اتوبوس ها در خطوط ویژه با مشکل همراه شده چرا که با تکمیل ظرفیت خیابان ها بسیاری از رانندگان به این خطوط وارد می شوند.

وی یادآور شد: معضل ورود خودروهای سواری به خطوط ویژه سبب اختلال در حرکت آمبولانس ها و رسیدن به موقع بیماران به مراکز درمانی هم شده بنابر این باید با اجرای طرح از سفرهای غیر ضروری پیشگیری شود.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در پاسخ به این پرسش که لغو طرح ترافیک از ابتدای شهریور ادامه می یابد یا خیر، گفت: پیش بینی می کنم از اول شهریور تا پایان سال اجرای طرح ترافیک به صورت منظم اجرا شود.

مجله کامپیوتر: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

تایلند: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 7082

به "اجرای طرح ترافیک از شهریور تا انتها سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای طرح ترافیک از شهریور تا انتها سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید