استخر و سونای آدم به زودی افتتاح می گردد

به گزارش جعبه مهر، فاز دوم مجموعه آبی ـ تفریحی دارالشهدا، ویژه آقایان، تا سرانجام تابستان به بهره برداری می رسد.

استخر و سونای آدم به زودی افتتاح می گردد

محمود کلهری شهردار منطقه17 با اعلام این خبر گفت: این مجموعه با عنوان آدم که فاز نخست آن، مجموعه آبی حوا ویژه بانوان، حدود 3ماه قبل به بهره برداری رسید، در نوع خود کم نظیر است و با تکمیل آن سرانه ورزشی منطقه به طور چشمگیری ارتقا می یابد.

کلهری همچنین از شروع فاز نخست تخریب پلاک های فرسوده در محله بلورسازی اطلاع داد و گفت: هدف از تخریب این پلاک های فرسوده گذشته از کاهش خطر بافت فرسوده، ایجاد کریدورسبز و ارتقای سرانه های شهری این محله است. او در پاسخ به سؤالی در خصوص خط آهن تهران ـ تبریز و اجرای طرح نیلوفری گفت: بعداز زیرزمینی شدن خط آهن تهران ـ تبریز پهنه وسیعی آزاد شده که با توجه به تراکم بالای جمعیت و کمبود سرانه های شهری در این منطقه، ظرفیت بسیار ارزشمندی برای توسعه سرانه های شهری ایجاد شده است. برای استفاده بهینه از این پهنه طرحی جامع و فرامنطقه ای با عنوان طرح نیلوفری آماده شده است که براساس آن سرانه های خدماتی و فضای سبز افزایش می یابد. کلهری گفت: اجرای طرح نیلوفری شروع شده و با اجرای این طرح می توان انتظار داشت فاصله طبقاتی بین شمال و جنوب شهر کاهش یابد. شهردار منطقه17 با اعلام خبر شروع به کار نخستین واحد دانشگاهی در این منطقه گفت: ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از مشاغل خانگی و صنایع و مشاغل خرد، استارت آپ ها، راه اندازی و بهره برداری از پایانه تاکسی و اتوبوسرانی در مجاورت ایستگاه مترو زمزم، اجرای طرح خیابان کامل در خیابان سجاد شمالی، گسترش حمل ونقل عمومی و کاهش آلودگی هوا و مکانیزاسیون پل های عابرپیاده از مهم ترین اقداماتی است که در دستور کار ما واقع شده است.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 2818

به "استخر و سونای آدم به زودی افتتاح می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استخر و سونای آدم به زودی افتتاح می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید