اولین پاوربانک 60 واتی با باتری گرافنی معرفی گردید

به گزارش جعبه مهر، شرکت Real Graphene اولین پاوربانک با باتری گرافنی که توان 60 واتی دارد را معرفی کرد.

اولین پاوربانک 60 واتی با باتری گرافنی معرفی گردید

به گزارش خبرنگار ، پاوربانک ها در سال های اخیر به یکی از کارآمدترین محصولات در دنیای فناوری تبدیل شده اند و تقریبا تمامی افراد از این محصول پرکاربرد استفاده می نمایند. اما پاوربانک ها در کنار تمامی مزیت هایی که دارد معایبی نظیر حجم بسیار زیاد و یا داغ شدن شدید در هنگام استفاده را نیز دارند. اما شرکت Real Graphene که تخصص آن ساخت پاوربانک هایی با باتری گرافنی است، در حال کار روی یک پاوربانک با باتری از نوع Lithium-Ion است که مانند سایر پاوربانک های موجود در بازار داغ نخواهد شد.

گرافن یک رسانای بسیار خوب برق است که گرما را به طور مساوی در تمام نقاط خود پخش خواهد می نماید که به این ترتیب گرمای بسیار کمی به سطح پاوربانک انتقال پیدا می نماید و خنک شدن پاوربانک نیز بسیار سریع تر از قبل خواهد بود. شرکت Real Graphene در وب سایت خود اعلام نموده است که گرافن یک رسانای کامل جریان الکتریکی است که باعث می گردد انرژی الکتریکی بدون هیچ مانعی انتقال پیدا کند و به این ترتیب از گرم شدن باتری جلوگیری گردد. لازم به ذکر است استفاده از گرافن در باتری ها سرعت شارژ را تا 5 برابر بیشتر از قبل افزایش خواهد داد.

در حال حاضر شرکت Real Graphene پیروز به ساخت یک پاوربانک با قدرت 60W و ظرفیت 5000mAh شده است که قیمتی حدود 60 دلار دارد و می تواند گوشی های جدید را با سرعتی باور نکردنی شارژ کند. شرکت مذکور اعلام نموده است که در آینده ای نزدیک از اولین پاور بانک گرافنی با ظرفیت 10000mAh ساعت رونمایی خواهد نمود. طبق اطلاعات منتشر شده ظاهرا این پاوبانک می تواند در مدت 50 دقیقه گوشی iPhone X را به طور کامل شارژ کند، این در حالی است که یک پاور 18 واتی انکر در همین زمان صرفا می تواند 25 درصد از باتری این گوشی را شارژ کند.

  • نگاهی بر گوشی OnePlus Nord؛ سنگ مرمر آبی دنیای گوشی ها

مجله کامپیوتر: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

تایلند: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 7447

به "اولین پاوربانک 60 واتی با باتری گرافنی معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین پاوربانک 60 واتی با باتری گرافنی معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید