تاکسی پرنده Y6S Plus بی نیاز از باند فرودگاه

به گزارش جعبه مهر، تاکسی پرنده Y6S Plus، طراحی شده توسط Autonomous Flight با برد 80 مایل است و شش مسافر در آن جای می گیرند، این هواپیمای کوچک برای سفر های کوتاه بسیار مناسب است.

تاکسی پرنده Y6S Plus بی نیاز از باند فرودگاه

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، به نظر می رسد شهر های جهان آینده از خودرو، اتوبوس و راستا های حمل و نقل رایج امروزی بی نیازند و کم کم راستا های هوایی شلوغ خواهند شد. شرکت بریتانیایی Autonomous Flight یک تاکسی پرنده برقی VTOL را طراحی کرده است که Y6S PLUS نام دارد، این تاکسی / هواپیما برای برخاستن و فرود نیازی به باند ندارد و یک تجربه پرواز روان را برای هر شش مسافر فراهم می کند.

آیا تا به امروز شنیده اید که هواپیمایی به باند فرودگاه نیاز نداشته باشد؟ خوب، Y6S PLUS از یک مکانیسم عمودی الکتریکی برای برخاستن و فرود آمدن استفاده می کند. علاوه بر این، از ساختار کامپوزیت فیبر کربن استفاده می کند و کاملاً الکتریکی است. همچنین دارای دو روتور در هر پایه است که دارای دو مجموعه در جلو و یک مجموعه در عقب است. در واقع، روتور ها در صورت لزوم بین یک رانش عمودی و افقی حرکت خواهند کرد، این بستگی به سرعت و حرکت مورد نیاز شرایط آب و هوایی و ... دارد. همچنین، بال های هواپیما بیشتر به ایجاد حالات بالابرنده کمک می کنند.

اما Y6S Plus فقط برای سفر های کوتاه طراحی نشده است. با برد 80 مایل می تواند بسیار دورتر کار کند؛ و پس از رسیدن به مقصد، بین پرواز ها شارژ می شود. به طور کلی، Y6S Plus نسخه جدید و بهبود یافته نسل قبلی با چهار صندلی اضافی برای جای دادن مسافران بیشتر است.

مجله کامپیوتر: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

تایلند: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

منبع: انتخاب
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 9094

به "تاکسی پرنده Y6S Plus بی نیاز از باند فرودگاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکسی پرنده Y6S Plus بی نیاز از باند فرودگاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید