تربت حیدریه در شرایط قرمز کرونا

به گزارش جعبه مهر، خبرنگاران/خراسان رضوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه با اشاره به قرمز شدن شرایط این شهرستان از 23 فروردین ماه از آمادگی این دانشگاه برای کنترل بیماری کرونا در موج چهارم خبر داد.

تربت حیدریه در شرایط قرمز کرونا

حسین ابراهیمی پور در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر 60 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان نهم دی تربت حیدریه بستری هستند.

وی به افزایش بخش های کرونا در بیمارستان نهم دی تربت حیدریه اشاره کرد و اضافه کرد: مراکز 16 ساعته دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه نیز از 4 به 7 مرکز افزایش یافته است.

ابراهیمی پور افزایش تست های PCR به 450 نمونه در روز و افزایش تست های سریع را از دیگر اقدامات دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه برای مقابله با موج چهارم کرونا در این شهرستان برشمرد و شرح داد: فرض ما برای مبتلایان به کرونا این است که آن ها به گونه جهش یافته مبتلا شده اند.

وی همچنین به افزایش ظرفیت تخت های بستری در منطقه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه به 200 تخت اشاره کرد و گفت: افزایش تخت های ICU به 45 تخت از دیگر اقدامات این دانشگاه در موج چهارم کرونا است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه از پذیرش بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان تامین اجتماعی شهر تربت حیدریه خبر داد و اعلام کرد: بیمارستان تامین اجتماعی تربت حیدریه این آمادگی را دارد تا در صورت بحرانی تر شدن اوضاع بخش های کرونایی را افزایش دهد.

وی افزایش سفرها و دید و بازدیدهای نوروزی را از عوامل اصلی قرمز شدن شهرستان تربت حیدریه دانست و گفت: بررسی ها نشان می دهد که رعایت پروتکل های بهداشتی در منطقه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه به شدت کاهش یافته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه در خصوص زمان راه اندازی بیمارستان 270 تخت خوابی امام حسین(ع) تربت حیدریه، خاطر نشان کرد: در هفته آینده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی این بیمارستان را برای تجهیز از وزارت راه و شهرسازی تحویل می گیرد و امیدواریم نهایتا تا خرداد ماه سال جاری بیمارستان فوق به بهره برداری برسد.

گفتنی است شهرستان های زاوه و مه ولات تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه هستند.

مجله کامپیوتر: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

تایلند: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 9781

به "تربت حیدریه در شرایط قرمز کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تربت حیدریه در شرایط قرمز کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید