کوشش بعضی جمهوری خواستار برای حذف ترامپ از قدرت

به گزارش جعبه مهر، خبرگزاری صدا و سیما نوشت: بعضی استراتژیست های مهم حزب جمهوری خواه آمریکا که از عملکرد ترامپ به هیچ وجه رضایت ندارند و او را مایه شرمساری آمریکا می دانند، علیه او دست به تبلیغ زدند.

کوشش بعضی جمهوری خواستار برای حذف ترامپ از قدرت

تبلیغات منفی متعددی که این روزها در فضای مجازی به ویژه شبکه های اجتماعی بر ضد دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا منتشر می گردد، در نگاه اول کار رقبای دموکرات رئیس جمهور آمریکا به نظر می رسد، اما این تبلیغات در واقع کار بعضی استراتژیست های مهم حزب جمهوری خواه آمریکا است که از عملکرد ترامپ به هیچ وجه رضایت ندارند و او را مایه شرمساری آمریکا می دانند. این گروه که عمدتا از استراتژیست های حزب جمهوری خواه تشکیل شده است، تصمیم گرفته اند با دونالد ترامپ در میدان جنگ خود ترامپ یعنی توئیتر مبارزه نمایند.

تبلیغات ضدترامپ در توئیتر توسط بعضی گروه ها از جمله لن پراجکت که اعضای آن را استراتژیست های برجسته جمهوری خواه تشکیل می دهند در ماه های اخیر میلیون ها بازدید نماینده داشته است. در این تبلیغات دونالد ترامپ به سهل انگاری و جدی نگرفتن بحران کووید 19 و مدیریت بد این بحران که به قربانی شدن شمار زیادی از شهروندان آمریکا انجامیده، متهم شده است.

استیو اشمید از موسسان لن پراجکت می گوید مطالب و فیلم هایی که ما منتشر می کنیم تاثیر زیادی روی افرادی دارد که به انتظار شکست ترامپ نشسته اند. اشمید پیش از این استراتژیست ستاد تبلیغاتی جرج بوش، جان مک کین و آرنولد شوارتزنگر بوده است. وی اکنون به اتفاق شماری از همفکران خود کوشش می نماید به هر قیمتی که شده زمینه شکست دونالد ترامپ را در انتخابات ریاست جمهوری آینده آمریکا فراهم کند چرا که از نظر او دونالد ترامپ بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکا است. وی می گوید: ترامپ فردی نفرت انگیز، بی کفایت و شرور است که با گفتار و رفتار خود برای آمریکا و آمریکایی ها شرمساری به بار می آورد؛ بنابراین چهار سال ریاست جمهوری آمریکا برای او کافی است و وقت آن رسیه است که از صحنه برکنار گردد.

این استراتژیست جمهوری خواه می گوید هدف ما فقط شکست دادن ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آینده نیست بلکه ریشه کن کردن پدیده ترامپیسم و انتها دادن به ملی گرایی افراطی سفیدپوستان و رجحان طلبی آنهاست.

311311

مجله کامپیوتر: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

تایلند: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 6811

به "کوشش بعضی جمهوری خواستار برای حذف ترامپ از قدرت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش بعضی جمهوری خواستار برای حذف ترامپ از قدرت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید