توانمند سازی 272 هنرمند صنایع دستی در کرمانشاه

به گزارش جعبه مهر، مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه از آموزش و توانمندسازی تعدادی از علاقه مندان به رشته های مختلف صنایع دستی اطلاع داد.

توانمند سازی 272 هنرمند صنایع دستی در کرمانشاه

بهگزارش میراثآریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه، امید قادری روز چهارشنبه 15 مرداد 99 گفت: در راستای توسعه و ترویج صنایع دستی و هنرهای سنتی، آموزش تعداد 272 نفر از صنعت گران و علاقه مندان به فراگیری رشته های مختلف صنایع دستی در سطح استان در حال برگزاری است.

او اظهار داشت: این افراد 32 هزار و 640 نفر ساعت آموزش می بینند، با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا، این دوره های آموزشی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و به صورت چند کلاسه برگزار می گردد.

مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه اضافه کرد: هدف از برگزاری این دوره ها ارتقای سطح توانایی و دانش صنعتگران صنایع دستی و استفاده از مربیان مجرب و کارآزموده است.

او یادآور شد: بر اساس فراخوان اعلام شده در سطح استان، رشته های گلیم بافی، گیوه، سراجی سنتی، ساخت و ساز سنتی کلاش بافی، البسه محلی، زیورآلات سنتی، تصحیح مهره کاری و چوب نگارگری آموزش داده می گردد.

مجله کامپیوتر: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

تایلند: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

منبع: میراث آریا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 6983

به "توانمند سازی 272 هنرمند صنایع دستی در کرمانشاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توانمند سازی 272 هنرمند صنایع دستی در کرمانشاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید