توییتر به زودی خبرنامه ارسال می کند

به گزارش جعبه مهر، شرکت توییتر استارتاپ خبرنامه Revue را خریداری کرده تا به نویسندگان و تولیدکنندگان محتوا که برای تبلیغ مطالباتشان به این شبکه اجتماعی متوسل می شوند کمک کند دامنه مخاطبانشان را افزایش دهند.

توییتر به زودی خبرنامه ارسال می کند

به گزارش خبرنگاران، استارتاپ Revue سرویس رایگان و پولی ارایه می کند که به همه امکان انتشار خبرنامه های سرمقاله ای را فراهم می کند. خرید این استارتاپ به توییتر اجازه می دهد کار کمک به افراد برای مطلع ماندن درباره علاقمندیهایشان را تسریع کند و همزمان به انواع نویسندگان اجازه می دهد راهی برای دسترسی بهتر به مخاطبانشان پیدا کنند. نویسندگان Revue می توانند سریعا و به راحتی خبرنامه هایی تهیه کنند و این سرویس حتی به آنها اجازه می دهد در یک نسخه لینک، ویدئو، توییت و رسانه های دیگر را جای دهند.

توییتر با خرید استارتاپ Revue قصد دارد ارتباط نویسندگان با مشترکانشان را راحتتر کرده و همچنین به خوانندگان کمک کند نویسندگان جدید و محتوایشان را بهتر کشف کنند.

این شرکت در حال حاضر سرگرم برنامه ریزی راههای متعدد برای دستیابی به چنین هدفی است و درصدد است به کاربران اجازه دهد متقاضی دریافت خبرنامه از فالوی مورد علاقه شان شوند و تنظیمات جدیدی هم برای نویسندگان اضافه می کند تا میزبان مکالمات با مشترکانشان شوند.

توییتر همچنین از طریق خبرنامه های پولی مدل تشویقی بادوامی را ایجاد می کند. با اضافه شدن Revue به پلتفرم توییتر، نویسندگان قادر خواهند بود مشترکان پولی خود را افزایش دهند و همزمان برای تولید محتوا و ایجاد مکالمات جدید در توییتر تشویق می شوند. سرمایه گذاری روی مخاطب بخشی است که توییتر قصد دارد با خرید Revue توسعه بیشتری دهد.

بر اساس گزارش تک رادار، توییتر قابلیتهای پرو Revue را برای همه اکانتها رایگان کرده و هزینه خبرنامه پولی را به پنج درصد کاهش می دهد. این شرکت به سرمایه گذاری در Revue به عنوان یک سرویس منحصر ادامه می دهد و تیم این استارتاپ به بهبود نحوه ایجاد خبرنامه توسط نویسندگان، رشد مخاطب و جذب مشترکان پولی متمرکز خواهند شد.

مجله کامپیوتر: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

تایلند: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 9020

به "توییتر به زودی خبرنامه ارسال می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توییتر به زودی خبرنامه ارسال می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید