حضور بخش خصوصی برای اجرایی شدن محور گردشگری سمنان-شهمیرزاد

به گزارش جعبه مهر، رئیس کارگروه گردشگری و فضای شهری بنیاد همیاری مردم سمنان در توسعه آموزش عالی و عمران، خواستار ورود سرمایه گذار بخش خصوصی برای اجرایی شدن محور گردشگری سمنان- شهمیرزاد شد.

حضور بخش خصوصی برای اجرایی شدن محور گردشگری سمنان-شهمیرزاد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان، محمد طاهریان روز دوشنبه 6 مرداد ماه 1399 در دیدار اعضای بنیاد همیاری مردم سمنان در توسعه آموزش عالی و عمران با معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان، اظهار کرد: محور گردشگری سمنان -شهمیرزاد طرحی ارزشمند در راستای توسعه اقتصادی و گردشگری چهار شهر سمنان، درجزین، مهدی شهر و شهمیرزاد است که نیاز دارد تا با توجه و پیگیری ویژه و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی، به مرحله اجرا درآید.

او اضافه کرد: پهنه شرقی 18 هکتاری سمنان یکی دیگر از مطالباتی است که مشمول زمان شده و پیگیری ویژه ای را می طلبد و در صورت تصویب آن، بافت قدیم با حضور بخش خصوصی احیا خواهد شد.

رئیس کارگروه گردشگری و فضای شهری بنیاد همیاری مردم سمنان گفت: تأمین آب در قالب پروژه های تعریف شده، توجه بیشتر در بحث تخصیص اعتبارات، پیگیری موارد مرتبط با راه های ارتباطی در دو کریدور شاقتصادی (سمنان فیروزکوه) و جنوبی (سمنان معلمان) و تسریع در اجرای پروژه حرم تا حرم در محدوده استان و موزه بزرگ شهر سمنان نیاز به توجه و اهتمام بیشتری دارند.

مجله کامپیوتر: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

تایلند: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

منبع: میراث آریا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 6854

به "حضور بخش خصوصی برای اجرایی شدن محور گردشگری سمنان-شهمیرزاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور بخش خصوصی برای اجرایی شدن محور گردشگری سمنان-شهمیرزاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید