خبرنگاران شکوری: به جای استقلال و پرسپولیس طرفدار پاس بودم

به گزارش جعبه مهر، تهران- خبرنگاران- پیشکسوت استقلال گفت: اولین تیم حرفه ای من در لیگ برتر فوتبال ایران پاس بود و برخلاف بسیاری از بازیکنان به جای اینکه طرفدار استقلال یا پرسپولیس باشم از ابتدا طرفدار پاس بودم.

خبرنگاران شکوری: به جای استقلال و پرسپولیس طرفدار پاس بودم

هادی شکوری وقتی که به استقلال آمد کاملا شناخته شده بود. حتی حضور در فوتبال خارج از ایران را هم تجربه کرده بود. چهار سال در استقلال حضور داشت و در تیم قهرمان امیرقلعه نویی یکی از دراماتیک ترین قهرمانی های فصل را تجربه کرد و سپس از این تیم جدا شد.

شکوری بعد از استقلال تیم های زیادی را عوض کرد و چند سال هم در لیگ یک بازی کرد و سپس کفش هایش را آویخت. او در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگاران درباره دوران بازیگری اش صحبت کرده است.

فوتبال را از کجا آغاز کردی؟

من فوتبال را از صنایع شیمیایی پارچین جایی که فرهاد مجیدی و سعید بیگی در آنجا حضور داشتند آغاز کردم و بعد به سایپا رفتم. مقصد بعدی ام پاس بود که نقش مهمی در فوتبال و چهره شدن من داشت.

در پاس پله های رشد و ترقی را طی کردی؟

پاس یکی از تیم های مطرح کشور بود و نقش بسزایی در پرورش بازیکنان جوان داشت. شما اگر به تاریخچه این باشگاه بزرگ و پر افتخار که متاسفانه فقط اسمی از آن باقی مانده است نگاه کنید متوجه خواهید شد بسکمک از چهره های شاخص در این تیم حضور داشتند. من از جوانان پاس استارت زدم و به بزرگسالان رسیدم و هفت سال در این تیم بازی کردم.

زمانی در این تیم حضور داشتی که مدافعان بزرگی همچون مارکار آقاجانیان، رضا ترابیان، علی جانملکی و رضا آقا محمدی بازی می کردند، رقابت با این نفرات سخت نبود؟

هر کدام از این نفرات برای خودشان اسم و رسمی داشتند و از بهترین های ایران محسوب می شدند و رقابت با آنها آسان نبود اما حضورشان به من خیلی کمک کرد و همواره تلاش می کردم به عنوان بازیکن جوان بیشتر تلاش کنم تا رضایتشان را جلب کنم و در این راه پیروز بودم.

بعد از پاس به العربی قطر رفتی؟

پیشنهاد بسیار خوبی از این تیم نصیب من شد و یک فصل برای ادامه فوتبال به این تیم رفتم که از آن راضی هستم. بعد به ایران برگشتم و برای ذوب آهن بازی کردم.من پیش از اینکه با استقلال قرارداد امضا کنم از تیم های دیگر همچون پرسپولیس پیشنهاد داشتم اما در نهایت تصمیم گرفتم استقلالی شوم.

چرا به پرسپولیس نرفتی؟

پیشنهاد استقلال بهتر از پرسپولیس بود.

این حرف یعنی از ابتدا استقلالی نشدی؟

من مثل خیلی ها نیستم که بگویم از ابتدا استقلالی یا پرسپولیس بودم. من از ابتدا پاسی بودم.

اولین بازی شما در لیگ مقابل کدام تیم بود؟

با پیراهن پاس مقابل سایپا به میدان رفتم. این بازی پیش از دیدار پرسپولیس و راه آهن برگزار شد و من در دقیقه 82 جای خداداد عزیزی جواز حضور در زمین را پیدا کردم.

از شرایط خودت در استقلال راضی بودی؟

من تا زمانی که مصدوم نشده بودم در ترکیب ثابت قرار داشتم و همواره به میدان می رفتم.

کدام بازی مصدوم شدی؟

در بازی استقلال و استقلال خوزستان در اهواز رباط پایم پاره شد و یک سال خانه نشین شدم. این مصدومیت خیلی مرا از نظر فوتبالی عقب انداخت.

چند سال در استقلال حضور داشتی؟

چهار سال

چرا از استقلال رفتی؟

با مدیران این تیم برای تمدید قرارداد مذاکره کردم اما پیشنهادشان خیلی پایین بود و برای همین بر خلاف میل باطنی ام از استقلال رفتم.

بهترین خاطره ات از دوران حضور در استقلال؟

قهرمانی با این تیم در لیگ هشتم، یک قهرمانی رویایی با آبی پوشان کسب کردم که هیچ وقت فراموش نمی کنم. ما در شرایطی قهرمان شدیم که ذوب آهن رقیب جدی ما در اصفهان باید به فولاد می باخت و استقلال پیام مشهد را شکست می داد. این اتفاق شاید غیر ممکن بود اما لطف خدا شامل حال ما شد و جام را تصاحب کردیم.

فکر می کردی این اتفاق رخ دهد؟

شاید باور نکنید اما من به این موضع خیلی امیدوار بودم اما زمانی که آرش برهانی پنالتی را از دست داد در دلم گفتم شانس از ما روی برگرداند ولی پیش بینی ام خوشبختانه درست نبود.

بدترین خاطره؟

پارگی رباطم. هنوزم که یاد این صحنه می افتم اعصابم خرد می شود.

چطور شد وارد عرصه مربیگری شدی؟

خیلی اتفاقی! وقتی محمد نوازی از جوانان استقلال کنار رفت قرار بود من فقط تیم را چند روز تمرین دهم اما در این تیم ماندم و چون زمان زیادی تا سرانجام مسابقات باقی نمانده بود به کارم ادامه دادم.

بعد جدا شدی؟

متاسفانه در ادامه راه اتفاقاتی افتاد که با خصوصیات اخلاقی من سازگار نبود و تصمیم گرفتم بروم.

مجله کامپیوتر: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

تایلند: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

منبع: ایرنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 6885

به "خبرنگاران شکوری: به جای استقلال و پرسپولیس طرفدار پاس بودم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شکوری: به جای استقلال و پرسپولیس طرفدار پاس بودم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید