خبرنگاران 110 فیلم متقاضی حضور در جشنواره فیلم فجر سی ونهم شدند

به گزارش جعبه مهر، تهران- خبرنگاران- برای نخستین بار در تاریخ جشنواره فیلم فجر، فهرست فیلم های متقاضی شرکت در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر منتشر شد که نشان می دهد تا کنون 110 فیلم ثبت نام نموده اند.

خبرنگاران 110 فیلم متقاضی حضور در جشنواره فیلم فجر سی ونهم شدند

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرنگاران طبق اعلام روابط عمومی جشنواره فیلم فجر و با توجه به این که این دوره جشنواره بدون هیات انتخاب برگزار می گردد و قرار است کلیه آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره بعد از تطبیق با مقررات اعلامی در فراخوان مورد داوری قرار گیرند، و در راستای سیاست شفاف سازی سازمان سینمایی، فهرست 110 فیلم که تا خاتمه مهلت اعلام شده در فراخوان جشنواره سی و نهم (تا ساعت 24 روز دوشنبه 15 دی ماه) در دبیرخانه ثبت نام شده اند، منتشر می گردد.

این فهرست جهت تطابق با آئین نامه و مقررات جشنواره و احراز موارد قانونی اعلام شده در فراخوان جشنواره سی و نهم، مورد آنالیز قرار خواهد گرفت و فهرست نهایی آثار برای ارائه به هیات داوران اعلام خواهد شد.

همچنین بر اساس تأکید مجدد دبیرخانه جشنواره سی و نهم، تنها آثاری در فهرست نهایی داوران قرار خواهد گرفت که نسخه DCP آنها تا موعد اعلام شده (20 دی 99) به دبیرخانه جشنواره ارائه شده باشد و اگر نسخه نهایی فیلمی پس از این موعد به دبیرخانه برسد، جهت بازبینی داوران پذیرفته نمی گردد و فیلم خودبه خود حذف شده تلقی خواهد شد.

فهرست فیلم های متقاضی شرکت در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر را از اینجا مشاهده کنید.

مجله کامپیوتر: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

تایلند: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

منبع: ایرنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 8857

به "خبرنگاران 110 فیلم متقاضی حضور در جشنواره فیلم فجر سی ونهم شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 110 فیلم متقاضی حضور در جشنواره فیلم فجر سی ونهم شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید