خبرنگاران 17 پروژه ورزشی همزمان با دهه فجر در آذربایجان غربی افتتاح می گردد

به گزارش جعبه مهر، ارومیه- خبرنگاران- مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: 17 پروژه ورزشی در 10 شهر استان همزمان با دهه فجر افتتاح خواهد شد.

خبرنگاران 17 پروژه ورزشی همزمان با دهه فجر در آذربایجان غربی افتتاح می گردد

کیومرث پورایراندوست روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران افزود: این پروژه ها توسط ادارات ورزش و جوانان، شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، منطقه آزاد و بخش خصوصی اجرا و برای آنها بیش از 350 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی افزود: سالن حسین آباد با مساحت 887 متر مربع و فاز نخست آموزشگاه والیبال با مساحت 2 هزار و 500 متر مربع در ارومیه، سالن جوانان با مساحت هزار و 212 متر مربع در پیرانشهر، زمین چمن مصنوعی روباز با مساحت هزار و 100 متر مربع در شهرهای پیرانشهر، چالدران، ماکو و مهاباد، سالن ورزشی جوانان با مساحت هزار و 212 مترمربع در بوکان، سالن ورزشی نشگولان با مساحت 887 مترمربع در سردشت، فاز تکمیلی سالن صوفی در شوط، سالن ورزشی شاهین دژ با مساحت هزار و 250 مترمربع و سالن ورزشی خلیفان با مساحت هزار و 800 مترمربع در مهاباد در این ایام به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی ادامه داد: خانه کشتی با مساحت 823 مترمربع و سالن ورزشی با مساحت هزار و 906 متر مربع در شوط توسط منطقه آزاد ماکو و سالن آبشناسان با مساحت هزار و 500 متر مربع با هزینه 20 میلیارد ریال و فاز یک مجموعه ورزشی جودی با مساحت هزار و 344 مترمربع و هزینه 12 میلیارد ریال در ارومیه و سالن ورزشی پیروت پور با مساحت هزار و 500 مترمربع و با هزینه 20 میلیارد ریال در مهاباد توسط بخش خصوصی احداث و در دهه فجر افتتاح خواهد شد.

پورایراندوست افزود: در دهه فجر سال جاری، 14 خانه ورزش روستایی نیز با مشارکت هیات ورزش های روستایی و ستاد هماهنگی مبارزه با موادمخدر آذربایجان غربی به تجهیزات ورزشی تجهیز خواهند شد.

وی گفت: این تجهیزات شامل میز پینگ پنگ، میز فوتبال دستی و چوب کشی است.

وی افزود: با افتتاح این تعداد پروژه ورزشی در آذربایجان غربی سرانه ورزش استان رشد چشمگیری یافته و برای بیش از 50 نفر اشتغالزایی خواهدشد.

در حال حاضر استان آذربایجان غربی از استان های پیش رو در تجهیز خانه های ورزش روستایی در کشور است.

مجله کامپیوتر: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

تایلند: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

منبع: ایرنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 9006

به "خبرنگاران 17 پروژه ورزشی همزمان با دهه فجر در آذربایجان غربی افتتاح می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 17 پروژه ورزشی همزمان با دهه فجر در آذربایجان غربی افتتاح می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید