داستان نافرجام بارسا و آرشاوین، اعتراف دیرهنگام زنیت به اشتباه عظیم

به گزارش جعبه مهر، مدیر برنامه مشهور فوتبال روسیه پشت پرده کوشش باشگاه بارسلونای اسپانیا برای جذب آندره آرشاوین را اعلام کرد.

داستان نافرجام بارسا و آرشاوین، اعتراف دیرهنگام زنیت به اشتباه عظیم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از Sport24 روسیه، دیمیتری سیلوک درباره اینکه چرا هرگز آندره آرشاوین، مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال روسیه و زنیت سن پترزبورگ نتوانست به بارسلونای اسپانیا انتقال یابد، گفت: آرشاوین با عملکرد درخشان در جام ملت های اروپا توجه بارسلونا را جلب کرد. پیش از خاتمه رقابت ها روشن بود که کاتالان ها برای جذب او اقدام می نمایند. من با نماینده رسمی بارسلونا ملاقات کردم و به اتفاق هم نزد آندره آرشاوین رفتیم. او هم تمایل داشت تا به بارسلونا بپیوندد.

وی در ادامه گفت: یک روز پس از صحبت های ما باشگاه بارسلونا پیشنهاد رسمی خود را به ارزش 15 میلیون یورو برای زنیت سن پترزبورگ ارسال کرد. میلر (رئیس وقت باشگاه زنیت) شخصاً تصمیم گرفت. باشگاه زنیت نمی خواست آرشاوین را از دست دهد. بحث چند میلیون یورو اضافه تر هم نبود. حتی اگر بارسلونا پیشنهاد 20 میلیون یورویی می داد زنیت قصدی برای فروش مهاجمش نداشت.

دیمیتری سیلوک اضافه کرد: میلر گفته بود که پول پیشنهادی بارسلونا جذابیتی برای باشگاه زنیت ندارد. برای زنیت آرشاوین مثل لیونل مسی است. سپس همه فهمیدند که در باشگاه زنیت چه ارزشی برای آرشاوین قائل هستند، البته این بازیکن بابت عدم انتقالش به بارسلونا ناراحت شد و خود را تسلیم باشگاه زنیت کرد، البته پس از مدتی باشگاه زنیت به اشتباهش در این انتقال اعتراف کرد.

مجله کامپیوتر: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

تایلند: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 6295

به "داستان نافرجام بارسا و آرشاوین، اعتراف دیرهنگام زنیت به اشتباه عظیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داستان نافرجام بارسا و آرشاوین، اعتراف دیرهنگام زنیت به اشتباه عظیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید