درخشان: امکان خصوصی سازی سرخابی ها وجود ندارد، تضمینی برای قهرمانی پرسپولیس نمی بینم

به گزارش جعبه مهر، سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با این حجم از بدهی در باشگاه های استقلال و پرسپولیس، امکان خصوصی سازی آن ها وجود ندارد.

درخشان: امکان خصوصی سازی سرخابی ها وجود ندارد، تضمینی برای قهرمانی پرسپولیس نمی بینم

حمید درخشان سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس در گفت وگو با ، درخصوص شروع دوباره رقابت های لیگ برتر گفت: از اینکه بازی ها شروع می گردد راضی هستیم. حال و هوایی بین فوتبالدوستان و شوقی بین طرفداران تیم های مختلف به وجود خواهد آمد. البته نباید یادمان برود که از همه مهمتر، مسائل بهداشتی و مراقبت برای مبتلا نشدن به ویروس کرونا است.

درخشان ادامه داد: همه دستورالعمل ها را باید لحاظ کنیم و موضوع فاصله گذاری از سوی تیم های حاضر در بازی ها باید جدی گرفته گردد. اگر خدایی نانموده اتفاقی برای یکی از بازیکنان و یا اعضای تیم های لیگ فزونی رخ دهد، جبران کردن آن اتفاق، غیرممکن خواهد بود. امیدوارم همه مسائل بهداشتی و ایمنی رعایت گردد تا بتوانیم از این بحران هم عبور کنیم.

او در خصوص شرایط پرسپولیس و احتمال قهرمانی این تیم به دلیل اختلاف 10 امتیازی به وجود آمده در جدول رده بندی، بیان نمود: به نظرم نباید از حالا درباره قهرمانی پرسپولیس فکر کنیم. پرسپولیس باید تمام فکرش این باشد که بازی ها را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارد. هیچ تضمینی برای اینکه بگوییم پرسپولیس قهرمان شده است، وجود ندارد. البته امیدوارم بازی به بازی، پرسپولیس 3 امتیاز ها را کسب کند تا با خیال راحت به قهرمانی نزدیک گردد.

پیشکسوت فوتبال ایران درمورد بحث خصوصی سازی 2 باشگاه سرخابی توضیح داد: به نظرم اصلا امکان خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس وجود ندارد. با این زیرساخت هایی که می بینم، استقلال و پرسپولیس خصوصی نمی شوند. آنالیز زیرساخت ها باید بهتر و جزئی تر انجام گردد تا در نهایت بگردد چنین کاری را انجام داد. چندین سال است که این حرف و حدیث ها عنوان می گردد.

درخشان اضافه کرد: بعید می دانم که خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس جدی باشد. هم استقلال و هم پرسپولیس بدهی های زیادی دارند. ابتدا باید تکلیف این همه بدهی در 2 تیم پرهوادار تعیین گردد. سپس داشته ها و موجودی آن ها اعلام و بر اساس آن، بحث قیمت گذاری انجام گردد. آنالیز های خیلی زیادی باید صورت بگیرد و فکر می کنم به این راحتی نمی گردد از خصوصی شدن استقلال و پرسپولیس صحبت کنیم.

وی درمورد قانون منع جذب بازیکن خارجی در 2 تیم استقلال و پرسپولیس گفت: دلیل این موضوع، بدهی های زیاد این 2 تیم است. همین که تا به حال نتوانستند بدهی های خود را تسویه نمایند شاید دلیل تصویب چنین قانونی باشد. بازیکنان زیادی بودند که جذب این 2 باشگاه شدند، اما بدون اینکه پولشان را بگیرند، از ایران رفتند. این ها مواردی است که بدهی های استقلال و پرسپولیس را طی سالیان گذشته افزایش داده است.

او درباره اعتراض سرخابی ها درمورد جذب بازیکن خارجی توسط دیگر تیم های لیگ فزونی، بیان نمود: تیمی مثل سپاهان همواره مطالبات بازیکنان خودش را پرداخت می نماید. استقلال و پرسپولیس هم وابسته به دولت هستند و هم مسائل بیشتری در موضوع بازیکن و مربی خارجی دارند. هر چقدر زمان می گذرد، بدهی های این 2 تیم بیشتر می گردد. تصور می کنم یکی از مواردی که مدنظر تصمیم گیرندگان در این بخش بوده، بدهی های زیاد این 2 تیم است.

وی اعلام کرد: نمی گویم که کار خوبی کردند، اما به قول معروف می گویند هرجا جلوی ضرر را بگیرید، منفعت است. البته باید در ادامه راهکاری پیدا کنیم تا این 2 تیم بتوانند بازیکن خارجی هم جذب نمایند. در گذشته بازیکنان خارجی خوبی داشتیم که در لیگ قهرمانان آسیا به نمایندگان ایرانی یاری نموده اند. اگر این اتفاق رخ ندهد، باز هم مقابل تیم های عربی و آسیایی نتایج ضعیفی خواهیم گرفت.

مجله کامپیوتر: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

تایلند: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 6257

به "درخشان: امکان خصوصی سازی سرخابی ها وجود ندارد، تضمینی برای قهرمانی پرسپولیس نمی بینم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخشان: امکان خصوصی سازی سرخابی ها وجود ندارد، تضمینی برای قهرمانی پرسپولیس نمی بینم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید