درخواست از رئیس هیات نظارت بر رفتار نمایندگان برای برخورد با نماینده خاطی

به گزارش جعبه مهر، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی طی نامه ای از رئیس هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس خواست تا با نماینده خاطی به دلیل سیلی زدن به یک سرباز وظیفه برخورد کند.

درخواست از رئیس هیات نظارت بر رفتار نمایندگان برای برخورد با نماینده خاطی

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، متن نامه به توضیح زیر است:

فلسفه وجودی ما خدمت به مردم است. در روایات وارد شده است که والى و حاکم اسلامى - حاکم در همه سطوح؛ وزیر و استاندار و بالاتر و پایین تر و همه، مشمول این جمله اند - با مردم باید مثل پدر مهربان نسبت به فرزندان باشد. (از بیانات رهبری در ملاقات با کارگزاران نظام)

جناب اقای سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی

رئیس محترم هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی

سلام و احترام.

زمانی که نام حکومت اسلامی به میان می آید همه افراد در ابتدا به پاک بودن دستگاه های دولتی و مردمی بودن مسئولین آن حکومت فکر میکنند، زیرا این دیدگاه میراث حکومت امیرالمومنین (ع) است که بر دوش نظام اسلامی نهاده شده است، اما امروز گاهی اوقات رفتاری توسط مسئولین مملکتی که حتی مستقیما از سمت مردم انتخاب شده اند دیده میشود که عمدا یا سهوا چهره پاک حکومت اسلامی و انقلابی را مخدوش نموده است مسئولانی که با شعار اسلام و انقلاب از مردم رای میگیرند و از آن به بعد نه تنها به فکر مردم نیستند بلکه گاهی از مردم طلبکارند و نسبت به انجام کار مثبتی برای ان ها مقاومت میکنند و از دیوار های کوتاه تر از خودشان به عنوان پله برای بالارفتن و از سِمت خود سوء استفاده میکنند مسئولی که با زیاده خواهی و غضب نسبت به مردم نگاه میکند چه جایگاهی در یک نظام اسلامی و انقلابی دارد؟

جوان سربازی که از شهر و دیار خود هجرت نموده و یکه و تنها در تهران بی رحم در حال خدمت است و با حقوق بسیار کم و احترام بسیار کمتر از مسئولی سیلی میخورد، مگر چه گناهی نموده است؟ فیلمی که از حادثه اختلاف نماینده مجلس اقای عنابستانی با یک سرباز وظیفه بر سر ورود به خط ویژه بی ار تی پخش شده است، سوالات و شکایاتی به وجود اورده است اگر این ماجرا صحت دارد از شما به عنوان نهاد قانون گذار و مدافع قانون میخواهیم که محکمترین برخورد مندرج در قانون را به خاطر توقعاتی که از یک مجلس انقلابی میرود، انجام دهید

قانونگذار بیش از دیگر نهاد ها باید به قانون پایبند باشد وای بر حال نماینده مجلسی که وظیفه اش قانونگذاری است، ولی سربازی از آن نماینده سیلی به دلیل اجرای قانون بخورد. انتظار میرود مجلس یازدهم مجلسی قدرتمند و پایدار بر اصول انقلاب باشد، اما بعضی افراد با زیاده خواهی ها و رفتار های مخالف با اصول اخلاقی کام مردم را نسبت به این مجلس تلخ میکنند و جز ناامیدی چیزی باقی نمیماند. کسی که علنا از قانون پیروی نمیکند چگونه میتواند دم از قانون مداری بزند و بقیه را به علت قانونمند نبودن سرزنش و تنبیه کند نماینده محترم، شما مسئول رسیدگی به مسائل مردم هستید.

جای اینکه بر مردم باشید، با مردم باشید و تفاوت این مجلس را با مجلس گذشته ثابت کنید

والسلام

مجله کامپیوتر: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

تایلند: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 9026

به "درخواست از رئیس هیات نظارت بر رفتار نمایندگان برای برخورد با نماینده خاطی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست از رئیس هیات نظارت بر رفتار نمایندگان برای برخورد با نماینده خاطی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید