دلیل واقعی حضور نداشتن فدرر در اپن استرالیا معین شد

به گزارش جعبه مهر، دلیل شرکت نکردن تنیسور سوییسی در اپن استرالیا مراقبت از زانویش نبود و علت دیگری داشت.

دلیل واقعی حضور نداشتن فدرر در اپن استرالیا معین شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از آس، تنیس اپن استرلیا 2021 یک غایب بزرگ در بخش مردان دارد که او راجر فدرر است. دو هفته پیش تونی گادسیک (مدیر برنامه فدرر) اظهار داشت تنیسور سوییسی در نخستین گرند اسلم سال حضور نخواهد داشت. همه شواهد نشان می داد که مرد شماره پنج جهان نمی خواهد در رابطه با زانویش که در سال 2020 دو بار جراحی شد ریسک کند. با این حال ساعاتی پیش دلیل اصلی حضور نداشتن فدرر در این رقابت ها مشخص شد.

آندره سا، مدیر روابط بازیکنان اپن استرالیا در این رابطه اظهار کرد: دلیل اصلی نبود فدرر در این بازی ها قرنطینه بود. یک ماه پیش با او صحبت کردم و او دو گزینه داشت: می توانست با کل خانواده اش بیاید و در قرنطینه بماند. مشکل این جا بود که میرکا واورینچ (همسرش) و فرزندانش نمی توانستند از اتاق خارج شوند. باید 14 روز در این مکان می ماندند. استثنا فقط برای تنیسورها است که می توانند تمرین کنند و به محل اقامت خود برگردند اما خانواده ها این اجازه را ندارند. میرکا این ایده را نپسندید.

او اضافه کرد: گزینه دیگر این بود که فدرر تنها به استرالیا سفر کند. او حداقل پنج هفته از خانواده و فرزندانش دور می شد و به همین خاطر به من گفت: 39 سال دارم با چهار فرزند و 20 گرند اسلم. اکنون زمان مناسبی نیست که برای پنج هفته از خانواده ام دور باشم.

مجله کامپیوتر: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

تایلند: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 8894

به "دلیل واقعی حضور نداشتن فدرر در اپن استرالیا معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلیل واقعی حضور نداشتن فدرر در اپن استرالیا معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید