ساعت گلکسی واچ اکتیو2 به روزرسانی شد

به گزارش جعبه مهر، ساعت گلکسی واچ اکتیو2 یک به روزرسانی اساسی دریافت نموده است که توانایی ردیابی و پیغام رسانی ورزشی آن را بسیار افزایش می دهد. عرضه نرم افزار جدید با نسخه های بلوتوث ساعت شروع می گردد و به زودی در مدل های LTE گسترش خواهد یافت. این مشابه به روزرسانی واچ3 است که در اوایل ماه آگوست ارائه شد.

ساعت گلکسی واچ اکتیو2 به روزرسانی شد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، ویژگی جدید Running Analysis به کاربران در بهبود فرم و جلوگیری از آسیب دیدگی یاری می نماید. به ساعت اجازه می دهد تا معیارهای زیر را ردیابی و گزارش کند: عدم تقارن ، قاعده بودن ، سختی ، نوسان عمودی ، زمان تماس با زمین.

همچنین ، اکنون این ساعت می تواند حداکثر VO2 را اندازه گیری کند ، که به شما یاری می نماید نحوه استقامت خود را با گذشت زمان بهبود ببخشید. افزون بر این ها به روزرسانی مذکور میزان وابستگی شما به تلفن همراه را نیز کاهش می دهد و یاری می نماید که کمتر به تلفن همراه خود وابستگی داشته باشید. چرا که پیغام ها و پاسخ ها را نشان می دهد. همچنین موضوع مکالمه کامل و نه فقط آخرین پیغام ها را نشان می دهد.

در صورت دریافت عکس ، می توانید آن را روی خود ساعت مشاهده کنیدو ارسال ایموجی ها نیز بسیار راحت تر انجام می گردد. این به روزرسانی همچنین به شما امکان می دهد به فهرستهای پخش موسیقی ذخیره شده در تلفن خود دسترسی پیدا کنید. علاوه بر این ، ویژگی تصویر اکنون از ضبط اسکرول پشتیبانی می نماید.

مجله کامپیوتر: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

تایلند: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

منبع: انتخاب
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 7492

به "ساعت گلکسی واچ اکتیو2 به روزرسانی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساعت گلکسی واچ اکتیو2 به روزرسانی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید