شرایطم برای همراهی تیم ملی والیبال در لیگ ملت ها معین نیست

به گزارش جعبه مهر، به گزارش خبرنگاران، لیگ ملت های والیبال از 10 خردادماه آغاز به کار می کند و تیم ملی کشورمان در هفته نخست مسابقات با تیم های ایتالیا، چین و آلمان رقابت خواهد کرد. شهرام محمودی با نظر کادر فنی در لیست 25 نفره واقع شده است تا در صورت مداوای مصدومیتش بتواند به تیم ملی کمک کند.

شرایطم برای همراهی تیم ملی والیبال در لیگ ملت ها معین نیست

این ملی پوش والیبال در گفتگو با خبرنگاران درباره روند مداوای آسیب دیدگی اش گفت: خدا را شکر وضعیت خوبی دارم. تمرینات بدنسازی را زیر نظر بدنساز تیم ملی آغاز کرده ام. امیدوارم آسیب دیدگی مچ پایم روند بهبودی کامل داشته باشد تا بتوانم به ترکیب تیم ملی اضافه و به بازیکنان کمک کنم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به لیگ ملت ها خواهد رسید یا خیر؟ گفت: نمی دانم، باید دید وضعیت درمانی ام چطور پیش می رود. دقیق نمی دانم که چه اتفاقی قرار است رخ دهد. تمام تلاشم برای کمک به تیم ملی است.

محمودی درباره سال جاری و اهمیت آن برای والیبال اظهار کرد: سال سخت و سرنوشت سازی برای والیبال در پیش است. هدف گذاری فدراسیون صعود به المپیک است. باید در مسابقات انتخابی المپیک تمام تلاش خود را به کار گیریم تا به هدف گذاری فدراسیون دست یابیم. در حال حاضر لیگ ملت ها را در پیش داریم و بازیکنان تمرینات سختی را پشت سر گذاشته اند. امیدوارم نتایج خوبی در لیگ ملت ها به دست آوریم تا با روحیه خوب و آمادگی کامل در مسابقات آینده شرکت کنیم.

وی درباره تمرینات اختصاصی خود نیز گفت: زیر نظر کادرفنی به ویژه بدنساز تیم تمرین می کنم. فعلاً تمرین توپی ندارم چرا که دکتر افروزی اجازه پرش نمی دهد.

شهرام محمودی در پاسخ به این سوال که قبل از برطرف مصدومیت کامل به تیم ملی دعوت شده است؟ گفت: در اواخر مسابقات لیگ برتر دچار مصدومیت از ناحیه مچ پا شدم و حتی نتوانستم به تیم خاتم در مسابقات انتهای کمک کنم. اما حدود 3 - 2 ماه است که تمرینات سخت درمانی را در پیش گرفته ام. تمرینات بدنسازی را انجام می دهم اما فعلاً مجاز به پرش نیستم، باید آرام آرام پیش بروم تا روند درمان کامل شود. مصدومیت کمرم کامل برطرف شده و تمرکزم بر روی مچ پا است. با یک فوق تخصص مشورت خواهم کرد تا نظر نهایی را اعلام کند و بتوانم پرش را آغاز کنم.

ملی پوش والیبال در انتها گفت: امیدوارم سال خوبی برای والیبال رقم بخورد. نیاز به دعا و انرژی مثبت مردم داریم تا از ما حمایت کنند.

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 1851

به "شرایطم برای همراهی تیم ملی والیبال در لیگ ملت ها معین نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایطم برای همراهی تیم ملی والیبال در لیگ ملت ها معین نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید