(فیلم و عکس) داغ شدن هشتگ ترامپ حالش خوب نیست در توییتر

به گزارش جعبه مهر، به دنبال انتشار فیلمی که نشان می داد رئیس جمهور آمریکا در جریان سخنرانی در مراسم فارغ التحصیلی دانشجویان دانشکده افسری برای بلند کردن فنجان آبش از هر دو دست خود یاری گرفت و برای پایین آمدن از پله ها مشکل داشت، وی به دفاع از خودش پرداخت.

(فیلم و عکس) داغ شدن هشتگ ترامپ حالش خوب نیست در توییتر

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، این اتفاقات در آستانه تولد هفتاد و چهار سالگی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا رخ داد و منتقدان وی این اتفاقات را به ناخوش بودن شرایط سلامتی وی نسبت دادند.

تصاویر منتشر شده از این مراسم که روز شنبه برگزار شده بود، نشان داد که ترامپ ظاهرا توانایی ایستادن بر پا های خود را نداشت و برای پایین آمدن از پله ها به شدت احتیاط می کرد و قدم های کوچک بر می داشت.

ترامپ در دفاع از خود یک توییت تند و صریح منتشر کرد و شرح داد رمپی که از آن پایین می آمد بسیار بلند و شیب دار بود و هیچ نرده و دستگیره ای نداشت و از همه مهم تر بسیار لیز و لغزنده بود.

وی در این توییت نوشت: آخرین کاری که بخواهم برای اخبار جعلی انجام دهم این است که زمین بخورم و مسخره آن ها شوم. 10 قدم آخر را دویدم تا زودتر به زمین برسم!

در بخش دیگری از تصاویر منتشر شده، معین شد که ترامپ با لیوان آبش نیز مشکل داشته و برای بلند کردن آن از هر دو دستش استفاده نموده است. اما ترامپ در تویتش اشاره ای به دو دستی دریافت فنجان آبش نکرد.

این نخستین باری نیست که ترامپ برای بلند کردن فنجان آبش از هر دو دست خود استفاده می نماید.

این اتفاق در برهه زمانی بسیار حساسی برای ریاست جمهوری وی آن هم در آستانه 74 سالگی اش رخ داد. بسیاری از منتقدان ترامپ از این لحظه استفاده نموده و درباره شرایط سلامتی اش برآورد هایی مطرح کردند و هشتگ ترامپ حالش خوب نیست در حال حاضر شدیدا مرسوم شده است.

این در حالی است که کاخ سفید اوایل ماه جاری میلادی نتایج آنالیز سالانه شرایط سلامتی ترامپ را منتشر کرد که نشان می داد ترامپ در شرایط جسمانی خوبی واقع شده است.

اما دکتر بندی لی، روانپزشک از دانشگاه ییل در واکنش به این تصاویر منتشر شده در توییتی نوشت: این یک نشانه آسیب عصبی مزمن و پایدار است که با مسائل دیگر همراه شده و انجام یک اسکن مغز را واجب و ضروری می سازد.

جان کوپر، یکی از اهداکنندگان اقتصادی برای کمپین جو بایدن نیز در توییتی نوشت: تصاویر اخیر معینا نشان داد که ترامپ از نظر جسمی مشکل دارد. نحوه راه رفتن او، اینکه چطور یک لیوان آب را در دست میگیرد، لکنت زبانش و عدم تمرکز نشانه هایی از وجود یک مشکل در ترامپ هستند. کاخ سفید چه چیزی را پنهان می نماید؟

مجله کامپیوتر: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

تایلند: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

منبع: فرارو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 6416

به "(فیلم و عکس) داغ شدن هشتگ ترامپ حالش خوب نیست در توییتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(فیلم و عکس) داغ شدن هشتگ ترامپ حالش خوب نیست در توییتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید