قلدرها قدرت نمایی می نمایند

به گزارش جعبه مهر، شاسی بلندهای امروزی اصلاً کلافه نماینده نیستند. خودروهای عظیم تر از محفظه پیشرانه عظیم تری برخوردار هستند و خودروسازان نیز می خواهند این محفظه را با اسب های پرقدرت پر نمایند.

قلدرها قدرت نمایی می نمایند

به گزارش خبرنگاران، شرکت های سطح بالایی همچون لامبورگینی این کار را با فراوری اوروس انجام داده اند و برندهای رده میانی همچون داج و جیپ هم از این کار استقبال کرده اند. این شرکت ها شاسی بلندهای پرفورمنس خود را فراوری می نمایند اما وقتی این خودروها باهم سرشاخ شوند شرایط چگونه خواهد بود؟ جدیدترین ویدئوی کانال یوتیوب تراتل هاوس به این سؤال هیجان انگیز پاسخ داده است.

داج دورانگو SRT هلکت و جیپ گرند چروکی تراک هاوک از یک پیشرانه مشترک یعنی نیروگاه 8 سیلندر 6.2 لیتری سوپرشارژردار استفاده می نمایند اما قدرت آن ها اندکی فرق می نماید.

داج قدرت 710 اسبی داشته درحالی که جیپ خروجی 707 اسبی را ارائه می نماید. پیشرانه یاد شده در هر دو خودرو گشتاور 874 نیوتون متری فراوری می نماید.

اوروس نیز به پیشرانه 8 سیلندر 4 لیتری توئین توربو با خروجی 650 اسبی و گشتاور 850 نیوتون متری مجهز است.

در مسابقه اول هر سه خودرو از لانچ کنترل استفاده می نمایند اما دورانگو در ابتدا پیش می افتد و دو خودروی دیگر نمی توانند به آن نزدیک شوند.

اوروس دو رقیب آمریکایی را دنبال می نماید اما دمای پایین محیط کشش خودرو را در زمان لانچ تحت تأثیر قرار داده است. مسابقه دوم بدون لانچ کنترل برگزار می گردد هرچند نتایج تغییری نمی نمایند و دورانگو زودتر به خط سرانجام می رسد.

آخرین درگ در حالت رولینگ یا حرکت برگزار شده و اهمیت کشش را یادآوری می نماید. لامبورگینی در این بخش از دو رقیب پیش می افتد و تنها پیروزی خود را به دست می آورد. دیگر سورپرایز این درگ به جیپ مربوط می گردد که دورانگو را پشت سر گذاشته و دوم می گردد.

در کل هر سه شاسی بلند پرفورمنس مشابهی را در پیست نمایش داده اند و هیچ یک از آن ها رجحان قابل توجهی بر دیگری ندارد.

قطعاً مشتاقیم این درگ در آب و هوایی با دمای بالاتر نیز برگزار گردد تا ببینیم اوروس می تواند بر دو رقیب پرقدرت خود فائق آید یا خیر.

تعداد بازدید : 67

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

منبع: پدال

مجله کامپیوتر: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

تایلند: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 9755

به "قلدرها قدرت نمایی می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قلدرها قدرت نمایی می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید