قیمت اقلام اساسی ماه رمضان در همدان اعلام شد

به گزارش جعبه مهر، رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: قیمت اقلام اساسی ماه مبارک رمضان در این استان اعلام شد.

قیمت اقلام اساسی ماه رمضان در همدان اعلام شد

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از خبرنگاران، داریوش صفاری اضافه نمود: تمامی کالاها و مایحتاج مردم برای ماه مبارک رمضان آماده سازی شده و هیچ گونه کمبودی درزمینهٔ تأمین کالا وجود ندارد.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان اضافه نمود: قیمت هر کیلو برنج هندی در ستاد تنظیم بازار 8 هزار تومان اعلام شده، قیمت انواع روغن مایع و جامد نیز هیچ گونه تغییری ندارد و به قیمت قبل فروخته می گردد.

وی بیان نمود: قیمت هر کیلو شکر بسته بندی شده 5 هزار و 900 تومان است، شکر فله ای نیز کیلویی 4 هزار و 700 تومان است.

صفاری بابیان این که قیمت هر کیلوگرم مرغ گرم در بازار همدان حداکثر 11 هزار تومان است، ادامه داد: مرغ منجمد نیز برای توزیع در مواقع احتیاج ذخیره سازی شده است.

وی به قیمت انواع حبوبات در سطح بازار اشاره نمود و اضافه نمود: نرخ مصوب هر کیلو لوبیاچیتی درجه یک 18 هزار تومان، لوبیا قرمز 18 هزار تومان، لپه 20 هزار تومان، نخود 10 هزار تومان و عدس نیز 14 هزار تومان است.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان اظهار کرد: تمامی قیمت های ذکرشده مربوط به اجناس درجه یک و نرخ مصوب است، فروش اجناس باقیمت بالاتر به معنای گران فروشی و تخلف است.

مجله کامپیوتر: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

تایلند: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 5847

به "قیمت اقلام اساسی ماه رمضان در همدان اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت اقلام اساسی ماه رمضان در همدان اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید