مخالفت وزارت بهداشت با اجرای طرح ترافیک

به گزارش جعبه مهر، رئیس مرکز سلامت محیط کار وزارت بهداشت گفت: شهرداری موافق اجرایی شدن طرح ترافیک است به دلیل اینکه معتقدند ترافیک شهر باعث اختلال شده است اما ما معتقدیم در شرایط کنونی آلودگی هوا وجود ندارد و شرایط وسایل نقلیه و اتوبوس و مترو مهیا نیست.

مخالفت وزارت بهداشت با اجرای طرح ترافیک

به گزارش خبرنگاران، احمد جنیدی در مصاحبه با فارس در واکنش به بعضی اظهارات درباره اجرایی شدن طرح ترافیک گفت: وزارت بهداشت با اجرایی شدن طرح ترافیک با شرایط کنونی مخالف است.

وی مطرح نمود: در کمیته مقرر شد که شهرداری مجوز اجرایی شدن را به شرط جوابگو بودن سیستم حمل و نقل عمومی اجرایی کند، و اگر شرایط مهیا نبود با اعلام وزارت بهداشت طرح ترافیک لغو گردد؛ قرار بود این تصمیم در ستاد ملی کرونا نیز مطرح و نتایج آن اعلام گردد.

به گفته رئیس مرکز سلامت محیط کار وزارت بهداشت، شهرداری موافق اجرایی شدن طرح ترافیک است به دلیل اینکه معتقدند ترافیک شهر باعث اختلال شده است اما ما معتقدیم در شرایط کنونی آلودگی هوا وجود ندارد و شرایط وسایل نقلیه و اتوبوس و مترو مهیا نیست و وسایل حمل و نقل عمومی به اندازه کافی وجود ندارد لذا با اجرایی شدن طرح ترافیک در شرایط کنونی مخالفیم.

مجله کامپیوتر: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

تایلند: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 6183

به "مخالفت وزارت بهداشت با اجرای طرح ترافیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مخالفت وزارت بهداشت با اجرای طرح ترافیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید