مدافع جدید و گران قیمتی که پرسپولیس می خواهد

به گزارش جعبه مهر، مبلغی که تبریزی ها برای آزاد کردن سلیمی درنظر گرفتند چیزی حدود 5 میلیارد است و با وجود علاقه سلیمی به سرخ پوش شدن کار برای جدایی او از تراکتور بسیار سخت است.

مدافع جدید و گران قیمتی که پرسپولیس می خواهد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، بعد از جدایی شجاع خلیل زاده کادر فنی سرخ پوشان در جابجایی تابستانی به شدت به دنبال جذب یک مدافع وسط بودند تا او را جانشین شجاع کنند، ولی به دلایل مختلف این اتفاق نیفتاد. هرچند پرسپولیسی ها در این پست سید جلال تمام نشدنی کنعانی زادگان ملی پوش انصاری تازه از مصدومیت برگشته و احسان حسینی جوان را دارند، ولی یحیی قصد دارد باز هم یک مدافع میانی را در جابجایی زمستانی به خدمت بگیرند.

ایمان سلیمی مدافع فصل گذشته تراکتور گزینه اصلی یحیی برای خط دفاعی بود، ولی مسائل قراردادی با تراکتور و ندریافت رضایتنامه او را از پرسپولیس دور کرد. تراکتوری ها در تابستان به یک شرط اجازه جدایی به این بازیکن را دادند که سلیمی لژیونر شود و فوتبالش را در خارج از ایران دنبال کند، ولی وقتی دیدند این بازیکن نتوانست به اروپا برود اعلام کردند سلیمی یا باید به تراکتور برشود و یا برای دریافت رضایتنامه پول بدهد.

آنطور که شنیدیم مبلغی که تبریزی ها برای آزاد کردن سلیمی درنظر دریافتد چیزی حدود 5 میلیارد است و با وجود علاقه سلیمی به سرخ پوش شدن کار برای جدایی او از تراکتور بسیار سخت است. چرا که کمتر تیمی در فوتبال ایران حاضر می شود برای دریافت رضایتنامه یک بازیکن این مقدار هزینه کند. باشگاه پرسپولیس هم به سلیمی اعلام کرده توان پرداخت این مبلغ را برای دریافت رضایتنامه ندارد و فقط درصورتی با این بازیکن قرارداد می بندد که خود این بازیکن شخصا برای دریافت رضایتنامه اقدام کند. به این ترتیب سلیمی برای پرسپولیسی شدن تنها یک راه دارد و فقط در دست داشتن رضایتنامه و بازیکن آزاد شدن او را سرخ پوش خواهد کرد.

مجله کامپیوتر: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

تایلند: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 8799

به "مدافع جدید و گران قیمتی که پرسپولیس می خواهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدافع جدید و گران قیمتی که پرسپولیس می خواهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید