می توانستیم پیروز شویم، نقطه قوت هراز سرویس است

به گزارش جعبه مهر، به گزارش خبرنگاران، تیم والیبال هورسان در دور برگشت رقابت های لیگ برتر والیبال با نتیجه سه بر دو مغلوب هراز آمل شد.

می توانستیم پیروز شویم، نقطه قوت هراز سرویس است

عارف باقرزاده سرمربی تیم والیبال هورسان پس از شکست تیمش مقابل هراز گفت: به هر دو تیم خسته نباشید می گویم. نمایش خوبی را ارائه دادند. از تیم های هراز آمل و آذرباتری نیز که در نیم فصل با ما همکاری داشتند و دو بازیکن از این تیم ها جذب کردیم، تشکر می کنم. بازی بسیار خوبی بود. طعم شکست را همیشه کسانی که در دو قدمی پیروزی هستند، می چشند.

وی ادامه داد: امروز ما نیز در دو قدمی پیروزی بودیم و می توانستیم پیروز شویم. پیش از بازی کاملاً بر این امر واقف بودیم که نقطه قوت تیم هراز، سرویس های خوب آنهاست و همه تیم ها را از ناحیه سرویس دچار مشکل می کند. در طول هفته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و امروز بازیکنان به نحو احسن آن را انجام دادند.

سرمربی تیم هورسان اضافه نمود: خدا را شکر توانستیم یک امتیاز بازی را کسب کنیم و برای بازی روز جمعه مقابل پیکان آماده می شویم.

باقرزاده در خاتمه گفت: در نیم فصل نخست ضعف هایی داشتیم و با توجه به دیر تشکیل شدن تیم، زمان یارگیری به خاتمه رسید، بنابراین در نیم فصل دوم چند بازیکن را جذب کردیم و با توجه به این اتفاق و توانایی سایر بازیکنانمان، امیدواریم در آینده نتایج قابل قبولی کسب کنیم.

مجله کامپیوتر: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

تایلند: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 8794

به "می توانستیم پیروز شویم، نقطه قوت هراز سرویس است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "می توانستیم پیروز شویم، نقطه قوت هراز سرویس است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید