نوری: استقلال از قهرمانی ناامید نباشد، پرسپولیس قطعاً امتیاز از دست می دهد، آغاز مسابقات ریسک بزرگی است

به گزارش جعبه مهر، پیشکسوت باشگاه استقلال معتقد است که آغاز مسابقات لیگ برتر ریسک بزرگی است و مسئولان می توانستند در زمان بهتری ادامه بازی ها را برگزار نمایند.

نوری: استقلال از قهرمانی ناامید نباشد، پرسپولیس قطعاً امتیاز از دست می دهد، آغاز مسابقات ریسک بزرگی است

محمد نوری، پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره شروع مسابقات لیگ برتر و شروع تمرینات تیم ها گفت: به هرحال مسئولان سازمان لیگ با رعایت پروتکل های بهداشتی توسط تیم ها، تصمیم بر برگزاری مسابقات گرفتند، ولی به اعتقاد من شروع مسابقات لیگ ریسک بزرگی است. مسئولان می توانستند با کمی صبر مسابقات را در زمان بهتری شروع نمایند.

وی ادامه داد: الان شرایط جامعه خوب نیست. البته درست است که بیشتر کسب و کارها شروع به فعالیت نموده اند، ولی هنوز به طور کامل ویروس کرونا کنترل نشده و ممکن است با مسائل بیشتری روبرو شویم، چون هر چقدر هم تیم ها مسائل بهداشتی را رعایت نمایند باز هم در تمرینات و مسابقات بازیکنان با هم در تماس مستقیم هستند و این موضوع می تواند شرایط را برای همه سخت تر کند.

نوری در پاسخ به این سؤال که شرایط تیم ها با برگزاری فشرده مسابقات چگونه خواهد بود، توضیح داد: در هر صورت تیم ها حدود سه ماه است که تمرینات گروهی را تعطیل کردند و بازیکنان از آمادگی کامل به دور هستند. فشردگی مسابقات هم قطعاً شرایط را برای آنها سخت می نماید و بازیکنان زیادی با مصدومیت روبرو خواهند شد. امیدوارم مسابقات به خوبی انجام گردد و بازیکنان کمتری هم مصدوم شوند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سؤال که شرایط آبی پوشان در ادامه لیگ چگونه خواهد بود و آیا شانسی برای قهرمانی لیگ دارند، گفت: استقلال نباید از قهرمانی لیگ ناامید باشد، چون پرسپولیس قطعاً امتیاز از دست خواهد داد و تیم ها در هفته های خاتمهی یقه این تیم را خواهند گرفت. فرهاد مجیدی بازیکنان خوبی در اختیار دارد و با توجه یک بازی عقب افتاده ای که دارند می توانند اختلاف شان با صدر جدول را جبران نمایند. البته غیر از استقلال تیم های دیگر هم هنوز شانس قهرمانی دارند و نمی توانیم به طور قطعی از قهرمانی تیمی صحبت کنیم. در جام حذفی هم علی رغم بازی سختی که استقلال مقابل سپاهان دارد، این تیم شانس خوبی دارد.

نوری در خاتمه درباره جلسه پیشکسوتان استقلال با مدیرعامل این باشگاه گفت: ما جلسه خوبی با مدیرعامل باشگاه داشتیم. برای ما نام استقلال مهم است و از کادر فنی تیم هم حمایت می کنیم تا بتوانیم موفقیت استقلال را ببینیم.

مجله کامپیوتر: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

تایلند: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 6264

به "نوری: استقلال از قهرمانی ناامید نباشد، پرسپولیس قطعاً امتیاز از دست می دهد، آغاز مسابقات ریسک بزرگی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوری: استقلال از قهرمانی ناامید نباشد، پرسپولیس قطعاً امتیاز از دست می دهد، آغاز مسابقات ریسک بزرگی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید