نیویورک تایمز: حیثیت آمریکا به دلیل رویکرد ترامپ در مواجهه با کرونا به شدت آسیب دیده است

به گزارش جعبه مهر، روزنامه نیویورک تایمز در یادداشتی به شیوه عملکرد و رویکرد رئیس جمهور آمریکا در مواجهه با ویروس کرونا در این کشور انتقاداتی را وارد کرده است.

نیویورک تایمز: حیثیت آمریکا به دلیل رویکرد ترامپ در مواجهه با کرونا به شدت آسیب دیده است

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، روزنامه نیویورک تایمز در یادداشتی با اشاره به اینکه آمریکا بیشترین آمار مرگ و میر و ابتلا به کرونا را در جهان دارد، آورده است حیثیت ایالات متحده به دلیل رویکرد مرگبار دونالد ترامپ به شدت آسیب دیده است.

در این یادداشت با اشاره به کمک های ایرلندی ها به قبایل بومی آمریکا که از ویروس کرونا آسیب دیده اند، آمده است، هر چند این اقدام سخاوتمندانه است اما نشان می دهد چگونه احساس تاسف برای ملتی شروع شده که بر اثر نادانی مرگبار ترامپ در چنگ این بیماری مسری گرفتار شده اند.

فینتان او توول در ایریش تایمز نوشت: کشوری که ترامپ وعده داده بود تا دوباره بزرگش کند، هرگز در تاریخ خود اینگونه رقت انگیز نبوده است. آیا آمریکا حیثیت خود را پس از این داستان شرم آور باز خواهد یافت؟

یک میلیون و سیصد هزار نفر آمریکایی به کرونا مبتلا شده اند. آمریکا پنج درصد جمعیت جهان را دارد اما نزدیک به 33 درصد مبتلایان جهانی از آمریکا هستند. بیش از 80 هزار نفر جان خود را از دست دادند. آماری که باعث شده تا آمریکا در رتبه اول جهانی از نظر شمار مبتلایان و قربانیان کرونا قرار بگیرد.

نویسنده در پایان یادداشت خود در پاسخ به سوال نویسنده ایرلندی، آورده است: تا یک مدتی حیثیت آمریکا احیا نخواهد شد. پس از انتخاب ترامپ تصویر ما در خارج ضربه سختی خورد و این فرایند ادامه دارد. هم اکنون بیشتر جهان اعتمادی به رهبری رئیس جمهور ندارند.

مجله کامپیوتر: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

تایلند: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 6131

به "نیویورک تایمز: حیثیت آمریکا به دلیل رویکرد ترامپ در مواجهه با کرونا به شدت آسیب دیده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیویورک تایمز: حیثیت آمریکا به دلیل رویکرد ترامپ در مواجهه با کرونا به شدت آسیب دیده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید