هدف پیکان اعتماد کردن به جوانان است، بودجه فصل بعد محدود است

به گزارش جعبه مهر، محمد ترکاشوند پس از عقد قرارداد با تیم والیبال پیکان برای فصل جدید درباره شرایط تیم به خبرنگاران گفت: زمان زیادی از دست دادیم و بسیار دیر تصمیم به تیم داری در مسابقات لیگ برتر گرفته شد. بودجه محدودی در اختیار داریم و نمی توانیم بازیکنان مد نظر را جذب کنیم. بازیکنانی که تمایل به همکاری با آنها داشتیم با پیشنهادات خوبی از سایر تیم ها روبرو شدند و دیگر نتوانستیم حتی به آنها فکر کنیم.

هدف پیکان اعتماد کردن به جوانان است، بودجه فصل بعد محدود است

سرمربی تیم والیبال پیکان تهران ادامه داد: مجبور هستیم با بازیکنان جوان با تجربه تیم را ببندیم. 8-9 بازیکن فصل گذشته را از حفظ کرده ایم و حدود 6 بازیکن از تیم جدا شدند. به فکر جایگزین هستیم تا تیم جوانی داشته باشیم.

وی افزود: کار سخت و دشواری در پیش داریم اما هدف باشگاه حفظ تیم در رقابت های لیگ برتر بود تا مانند تیم کاله منحل نشویم. امسال نیز تیم داری خواهیم کرد چون والیبال پیکان برند باشگاه است.

ترکاشوند درباره مذاکرات با امیر حسینی نیز گفت: پیش از اینکه تکلیف تیم سایپا و سرمربی تیم معین شود و این تیم شروع به جذب بازیکن کند با امیر حسینی صحبت هایی داشتم. امیر حسینی در حال حاضر با تیم سایپا قرارداد بسته است و بازیکن این تیم است. در چند روز گذشته واسطه هایی صحبت هایی از امیر حسینی مطرح کردند اما مستقیم با امیر حسینی مذاکره ای نداشته ایم.

سرمربی تیم والیبال پیکان درباره برنامه باشگاه برای فصل جدید در مسابقات لیگ برتر گفت: چند سالی می شود که پیکان تیم جوانی روانه مسابقات می کند. جوانانی که نیمکت نشین بوده اند. سعی بر این بوده تا بازیکنان جدیدی به والیبال ایران معرفی کنیم. بازیکنانی که اعتمادی به آنها نمی شدو سلیم چپرلی از جمله بازیکنان ذخیره بود که اعتمادی به او نمی شد و ما به او اعتماد کردیم و فرصت بازی دادیم. پوریا یلی نیز نیمکت نشین بود به او نیز اعتماد کردیم و به عنوان بازیکن فیکس از او در مسابقات استفاده کردیم. در حال حاضر نیز یلی از ملی پوشان آینده دار تیم ملی است.

وی ادامه داد: بازیکنان باید در لیگ بازی کنند. هدف این است به جوانان اعتماد به نفس دهیم و روی آنها کار کنیم. ان شالله امسال نیز این اتفاق برای پیکان رخ دهد. جوانان پخته شوند اینها آینده های والیبال هستند. به باشگاه پیکان نیز برای این تصمیم تبریک می گویم.

مجله کامپیوتر: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

تایلند: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 6319

به "هدف پیکان اعتماد کردن به جوانان است، بودجه فصل بعد محدود است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدف پیکان اعتماد کردن به جوانان است، بودجه فصل بعد محدود است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید