هشدار نهادهای بهداشت عمومی آمریکا درباره بیکاری کارکنان این بخش

به گزارش جعبه مهر، یک رسانه چینی به نقل از نهادهای بهداشت عمومی آمریکا نوشته کارکنان بخش بهداشت عمومی در آمریکا در مقابله با ویروس کرونا با تهدیدات و بیکاری روبرو هستند.

هشدار نهادهای بهداشت عمومی آمریکا درباره بیکاری کارکنان این بخش

به گزارش گروه بین الملل خبر گزاری فارس، انجمن ملی مقامات بهداشت بخش و شهر در آمریکا گفته حداقل 24 نفر از مقامات بخش بهداشت عمومی در این کشور به دلیل شرایط اجباری در به کار بردن تاکتیک های درمانی و بهداشتی در دوران شیوع ویروی کرونا یا اخراج شده یا از کار های خود استعفا داده و یا باز نشست شده اند.

به نوشته وبگاه شبکه تلویزیونی جهانی چین (CGTN)، کارکنان نهاد های بهداشتی در آمریکا، در مواجهه با کرونا، مورد توهین قرار گرفته و حتی تهدید به مرگ شده اند؛ که بخشی از آن به دلیل احتیاج به ماسک و محدودیت های تجاری بوده است.

باربارا فرر، مدیر بخش بهداشت عمومی شهر لس آنجلس آمریکا از تهدیدی که متوجه مقامات دولتی در سراسر کشور آمریکا، در ایالت های قرمز و آبی، کلان شهرها و جوامع روستایی است، اطلاع داد.

این وبگاه چینی نوشت، اگرچه اقدامات مربوط به تعطیلی ها و محدودیت ها به دلیل شیوع کرونا برای همه مردم در آمریکاست، اما گروه اندکی همچنان با این محدودیت ها مخالفت می نمایند. علاوه بر این، کارکنان بخش بهداشت عمومی با فشار سیاستمداران آمریکایی که از باز گشایی ها حمایت می نمایند و همچنین با اعتراضات و تهدیداتی در خانه ها و دفاتر خود روبه رو هستند.

آمار مبتلایان و تلفات ناشی از کرونا در آمریکا همچنان رو به افزایش است. با این وجود و به رغم اینکه مقام های بهداشتی آمریکا در خصوص جهش نگران نماینده موارد ابتلا به کرونا هشدار می دهند، اما رئیس جمهور این کشور ادعا نموده که انجام تست های بیشتر موجب بالا رفتن آمار مبتلایان در ایالات متحده شده است.

رئیس جمهور آمریکا در سرانجام هفته در یک تجمع انتخاباتی در اکلاهما گفت که او از تیم خود خواسته است تست کمتری انجام دهند تا آمارهای رسمی بالا نرود.

اما کاخ سفید بعداً گفت که او به شوخی این حرف را زده بود.

رئیس جمهور آمریکا در تجمع انتخاباتی اخیرش در شهر تالسا گفته بود: دریافت تست (ابتلا به کرونا) یک شمشیر دو لبه است...وقتی شما تست را در سطوحی بالا انجام می دهید، تعداد بیشتری از افراد (مبتلا) خواهیم داشت به خاطر همین من از افرادم خواستم لطفا میزان تست دریافت را کم کنید.

اما آنتونی فائوچی رئیس مؤسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی آمریکا در جلسه کنگره این کشور با اظهارات دونالد ترامپ درباره لزوم کم کردن تست کرونا مخالفت کرد.

فائوچی پیش از این هم اظهارنظرهای در رد مواضع دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در رابطه با نحوه مقابله با شیوع ویروس کرونا نموده بود.

مجله کامپیوتر: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

تایلند: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 6653

به "هشدار نهادهای بهداشت عمومی آمریکا درباره بیکاری کارکنان این بخش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار نهادهای بهداشت عمومی آمریکا درباره بیکاری کارکنان این بخش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید