واکنش نانسی پلوسی به احتمال عدم خروج ترامپ از کاخ سفید در صورت شکست

به گزارش جعبه مهر، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در مصاحبه ای، تهدید کرد در صورتی که ترامپ انتخابات را ببازد و از خروج از کاخ سفید امتناع کند، کاخ سفید را از وجود وی گندزدایی خواهند کرد.

واکنش نانسی پلوسی به احتمال عدم خروج ترامپ از کاخ سفید در صورت شکست

به گزارش گروه بین الملل خبر گزاری فارس، نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا روز گذشته (دوشنبه) در مصاحبه ای با شبکه خبری ام اس ان بی سی به اظهار نظر علیه دونالد ترامپ رئیس جمهور این کشور پرداخت.

به نوشته وبگاه خبری یو اِس نیوز، پلوسی در این مصاحبه گفت که دونالد ترامپ ممکن است نتیجه انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر را دوست نداشته باشد.

وی به رئیس جمهور آمریکا یاد آوری کرد که در صورت شکست در این انتخابات مجبور خواهد بود کاخ سفید را ترک کند.

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا گفت: یک روالی وجود دارد که هیچ ارتباطی با اینکه بعضی از اشخاص ساکن کاخ سفید نمی خواهند از آن خارج شوند، ندارد و باید برای خروج از آن گندزدایی شوند؛ زیرا ریاست جمهوری، ریاست جمهوری است.

پلوسی همچنین گفت: چه او (ترامپ) بداند یا نداند، [کاخ سفید] را ترک خواهد نمود.

وی اضافه نمود: فقط به این دلیل که او ممکن است نخواهد از کاخ سفید خارج گردد، به این معنا نیست که ما مراسم تحلیف را برای رئیس جمهور منتخب آمریکا طبق معمول برگزار نمی کنیم.

ترامپ روز یکشنبه در مصاحبه ای با شبکه خبری فاکس نیوز، در پاسخ به این سوال که در صورت شکست در انتخابات ریاست جمهوری، آیا نتایج آن را رد خواهد نمود، گفت: نه، باید پیش از هر چیزی آن را ببینم.

وی در پاسخ به تکرار این سوال در مورد قبول نتایج انتخابات یا رد آن، تاکید نمود: نه، نمی خواهم فقط بله بگویم همانطور که نمی خواهم نه بگویم.

رئیس جمهور آمریکا افزود که بایدن شایسته ریاست جمهوری نیست و وی حتی در سخنرانی های خود نمی تواند دو کلمه را به هم ارتباط بدهد.

دونالد ترامپ که به دنبال شکست رقیب خود، جو بایدن و انتخاب مجدد خود در انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر است اخیراً با نارضایتی ها عمومی و درصد محبوبیت کمی روبرو شده است.

بیشتر آمریکایی ها به دلیل مدیریت بد دولت ترامپ در مقابله با ویروس کرونا که باعث شده اقتصاد آمریکا مختل گردد، از او ناراضی هستند.

م

مجله کامپیوتر: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

تایلند: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 6795

به "واکنش نانسی پلوسی به احتمال عدم خروج ترامپ از کاخ سفید در صورت شکست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش نانسی پلوسی به احتمال عدم خروج ترامپ از کاخ سفید در صورت شکست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید