پسربچه 10 ساله در رودخانه جلایر غرق شد

به گزارش جعبه مهر، خبرنگاران/مرکزی رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساوه از غرق شدن یک پسربچه 10 ساله در رودخانه جلایر اطلاع داد.

پسربچه 10 ساله در رودخانه جلایر غرق شد

محمدرضا برزگر در گفت و گو با خبرنگاران، با اعلام این خبر اظهار کرد: گزارشی مبنی بر غرق شدن پسر بچه ای 10 ساله در رودخانه جلایر اعلام شد که بلافاصله یک تیم با تجهیزات کامل به محل وقوع حادثه اعزام شد تا نسبت به نجات او اقدام گردد که متاسفانه جسد این پسربچه مشاهده و توسط نیروها از آب گرفته شد.

وی اضافه کرد: این پسربچه 10 ساله به همراه خانواده خود برای تفریح به روستای جلایر رفته بودند که پس از گذشت ساعاتی از حضورشان در این منطقه تفریحی، متاسفانه وارد رودخانه شده و غرق می گردد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ساوه در ادامه گفت: گرمای هوا و تعطیلی قشر جوان و نوجوان را به سمت استفاده از جذابیت های رودخانه ها، دریاچه و کانال ها می کشاند و بعضا این شور و اشتیاق خاطره تلخی به همراه دارد.

وی اضافه کرد: غرق شدگی یا خفگی در آب یکی از علل مرگ و میر، بویژه در میان بچه ها و نوجوانان است که بیشتر در فصل گرما به وقوع می پیوندد و تفریح خانواده ها را به عزا تبدیل می نماید.

برزگر اضافه کرد: افزایش سطح آب رودخانه ها، کانال ها، آبگیرها، سدهای خاکی و ... این مناطق را به مناطق پرخطر تبدیل نموده است که به خانواده ها توصیه می گردد از حضور در مجاورت این اماکن خودداری نمایند.

مجله کامپیوتر: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

تایلند: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 6332

به "پسربچه 10 ساله در رودخانه جلایر غرق شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پسربچه 10 ساله در رودخانه جلایر غرق شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید