پیشبینی عجیب درباره کاهش فروش آیفون

به گزارش جعبه مهر، مینگ چی کو تحلیلگر ارشد و چینی اپل در یک پیشبینی جدید می گوید محدودیت های شدیدی که دولت ترامپ علیه شرکت های چینی از جمله اپ ارتباطی وی چت اعمال نموده است بر فروش آیفون تاثیر گذار است.

پیشبینی عجیب درباره کاهش فروش آیفون

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، هفته گذشته، دولت ترامپ دستورالعملی را امضا کرد که هم بایت دنس و هم تانسنت را به علت همکاری با شرکت های آمریکایی ممنوع اعلام نموده است چرا که از دید ترامپ برنامه های چینی متهم به ایجاد خطر برای داده های مصرف کنندگان آمریکایی و ارسال داده ها دولت چین هستند.

بیشتر بدانید:

ویژگی جذاب آیفون 12 فاش شد

نجات آیفون هنگ نموده / روشهایی سریع برای بازیابی اطلاعات

آیفون جدید احتمالاً با چند هفته تأخیر وارد بازار می گردد

امروز، مینگ چی کو تحلیلگر اپل دو نتیجه احتمالی این ممنوعیت جدید را ارائه داده است. با استناد به یک یادداشت تحقیقاتی جدید از کو، در بدترین حالت پیش بینی می گردد که در صورت حذف برنامه های چینی از اپ استور در سراسر دنیا، فروش آیفون 25 ٪ تا 30 ٪ کاهش یابد.

از آنجا که وی چت برای کاربران چینی، یکپارچه سازی ارتباطات، پرداخت ها، تجارت الکترونیکی، نرم افزار های اجتماعی، خواندن اخبار و بسیاری از امور دیگر را سازمان دهی می نماید، کو معتقد است که این اقدام دولت ترامپ فروش آیفون در بازار چین را به شدت تحت تاثیر خود قرار می دهد.

همزمان با کاهش فروش آیفون بازار لوازم جانبی آیفون نیز کاهش می یابد. کو تخمین 15 تا 25 درصد از فروش سایر محصولات اپل، ایرپادز، آیپد، اپل واچ و مک تحت تاثیر قرار بگیرند.

مجله کامپیوتر: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

تایلند: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

منبع: انتخاب
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 7028

به "پیشبینی عجیب درباره کاهش فروش آیفون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشبینی عجیب درباره کاهش فروش آیفون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید