گردشگری صنعتی در مبارکه رونق می گیرد

به گزارش جعبه مهر، مدیرکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی اصفهان در ملاقات با فرماندار و شهردار مبارکه از رونق دریافت گردشگری صنعتی در این شهرستان اطلاع داد.

گردشگری صنعتی در مبارکه رونق می گیرد

بهگزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان، فریدون الله کمک پنجشنبه 16 مردادماه با اشاره به توانمندی های مبارکه در حوزه گردشگری گفت: این شهرستان که در محور تاریخی و گردشگری جنوب اصفهان واقع شده، از منظر آثار تاریخی و جاذبه های طبیعی از توان بالقوه فراوانی در راستای توسعه گردشگری صنعتی برخوردار است.

او با اشاره به وجود بیش از 400 مجموعه صنعتی در مبارکه، اضافه نمود: مجتمع فولاد مبارکه به عنوان بزرگ ترین واحد فراوری فولاد کشور در این منطقه واقع شده است، لذا با توجه به قدمت این مجموعه و ثبت ملی ساختمان مرکزی آن، اعتقاد داریم این شهرستان در کنار سایر جذابیت های، از ظرفیت خوبی در بخش گردشگری صنعتی برخوردار است.

مدیرکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی اصفهان تأکید کرد: در سال های گذشته به ویژه در پنج سال اخیر، با کوشش های اداره کل استان و مدیران شهرستان، گردشگری طبیعی در شهرهای طالخونچه و کرکوند رونق یافته است.

او اضافه نمود: اجرای عملیات بازسازی ارگ بزرگ نهچیر در این شهرستان که به همت شهرداری و با نظارت این اداره کل انجام می گردد، می تواند این ارگ را به بزرگ ترین مجموعه تاریخی و گردشگری جنوب استان تبدیل کند.

الله کمک اظهار کرد: با توجه به توانمندی های مبارکه در سه حوزه میراث فرهنگی، میراث طبیعی و جاذبه های جدید، آماده همکاری برای توسعه پایدار این شهرستان هستیم

مجله کامپیوتر: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

تایلند: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

منبع: میراث آریا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 7084

به "گردشگری صنعتی در مبارکه رونق می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گردشگری صنعتی در مبارکه رونق می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید