گلایه نایب قهرمان پرتاب دیسک آسیا از مسئولان و پاسخ فدراسیون

به گزارش جعبه مهر، بهنام شیری می گوید پس از بازگشت از اردوی بلاروس از طرف مسئولان دوومیدانی حمایتی نشده و بدون مربی تمرینات خود را انجام می دهد.

گلایه نایب قهرمان پرتاب دیسک آسیا از مسئولان و پاسخ فدراسیون

بهنام شیری، نایب قهرمان پرتاب دیسک آسیا در مورد شرایط خود پس از بازگشت از اردوی بلاروس به خبرنگاران گفت: مربی ندارم و تنها تمرین می کنم، هیچ کدام از مسئولان هم به من زنگ نمی زنند، کلا رهایم کرده اند و پیگیر کارهایم نیستند، حتی به تهران رفتم و با مسئولان صحبت کردم اما گفتند به خانه ات برو تا شورای فنی تصمیم بگیرد اما بعد از جلسه شورای فنی جوابم را ندادند و بعد از آن به شهرستان برگشتم.

او در مورد اعلام درخواست خود مبنی بر کار با مربی گفت: صحبت کرده ام اما فعلا مربی ندارم و خودم تمرین می کنم. برای کسب ورودی المپیک باید حمایت شوم. نایب قهرمان آسیا هستم، سه متر با ورودی المپیک فاصله دارم و اگر رها شوم انگیزه ای برایم نمی ماند. مربیانم گفته اند در صورت حمایت توانایی قرار دریافت بین هشت نفر برتر المپیک را هم دارم.

پرتابگر دیسک ایران در پاسخ به این سوال که فدراسیون به دنبال رکوردگیری از شما نیست؟ اعلام نمود: به من چیزی نگفته اند. از نظر مالی هم هزینه تمرین هایم با خودم است. البته مبلغ 3 میلیون و 500 هزار تومان به من کمک هزینه دادند که این مبلغ برای مکمل یک ماه هم نیست.

او در ادامه اضافه نمود: مربی، تمرین درست و جایگاه تمرینی خوبی ندارم، با این شرایط نهایت 61 متر پرتاب کنم. با وجود اینکه یک ماه و نیم در بلاروس تمرین نکردم، اکنون هم بدون مربی 61 متر پرتاب می کنم اما اگر شرایطم درست بود، قطعا رکورد بهتری ثبت می کردم.

این پرتابگر دیسک در واکنش به این ادعا که هادی سپهرزاد(مربی سابق او) مانع از انتخاب مربی توسط فدراسیون شده، گفت: چنین چیزی درست نیست.

شیری در خاتمه گفت: از مسئولان می خواهم حمایتم کنند. وقتی پتانسیل دارم و می شود به جای یک نفر چند پرتابگر در المپیک داشته باشیم حیف نیست که حمایت نمی کنند؟ در صورت حمایت قول می دهم که جز هشت نفر برتر المپیک قرار بگیرم.

مشخص مربی بعد از رکوردگیری

اما داریوش صمیمی، مسئول کمیته پرتاب های فدراسیون در مورد شرایط شیری به خبرنگاران گفت: آقای شیری و رسولی قبلا با آقای هادی سپهرزاد کار می کردند اما در زمان سرپرستی آقای عرب با این مربی قطع همکاری کردند و به بلاروس رفتند. قرار است مسابقه رکوردگیری تا 10 روز آینده برگزار شود و پس از این مسابقه در مورد ورزشکاران تصمیم گیری می شود. یکی از کسانی که در اولویت تصمیم گیری واقع شده است، بهنام شیری است. باید هر چه زودتر تکلیف بهنام روشن شود و فدراسیون هم از این موضوع غافل نیست به همین دلیل اصرار داریم که این مسابقه هر چه زودتر برگزار شود.

او اضافه نمود: با آقای مبینی(سرپرست فدراسیون) صحبت می کنم تا اگر شرایط فراهم بود قبل از مسابقه رکوردگیری، جلسه ای با بهنام برگزار کنیم تا زودتر مشخص تکلیف شود چون با توجه به شرایط شیوع کرونا باز هم احتمال تعویق مسابقات وجود دارد. بالاخره شیری دارنده مدال نقره آسیا است و در غیاب برادران صمیمی، نفر دوم ایران است و نمی شود رهایش کرد. دغدغه فدراسیون بیشتر از بهنام است و پیگیر هستیم.

مسئول کمیته پرتاب های فدراسیون در مورد اینکه چرا به ورزشکاران در مورد مسابقه رکوردگیری اطلاع داده نشده گفت: این تصمیم روز گذشته در شورای فنی گرفته شد. قرار بود 27 تیر تحت عنوان جایزه بزرگ برگزار شود اما به دلیل شیوع کرونا لغو شد و 10 روز آینده انجام شود.

صمیمی در خاتمه گفت: فدراسیون از شرایط هیچکس غافل نیست، یعنی می خواهد همه به حق واقعی خود برسند و کسی به خاطر ضعف فدراسیون پشت خط نماند.

مجله کامپیوتر: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

تایلند: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 6825

به "گلایه نایب قهرمان پرتاب دیسک آسیا از مسئولان و پاسخ فدراسیون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلایه نایب قهرمان پرتاب دیسک آسیا از مسئولان و پاسخ فدراسیون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید