یمن در محاصره قحطی، کرونا و حملات ائتلاف سعودی

به گزارش جعبه مهر، به گزارش خبرنگاران، روزنامه انگلیسی ایندیپندنت در گزارشی نوشت که سال 2020 وخیم ترین سال از لحاظ قحطی برای یمنی ها در سایه تجاوزات ائتلاف سعودی به این کشور و بحران گسترش ویروس کرونا به شمار می رود.

یمن در محاصره قحطی، کرونا و حملات ائتلاف سعودی

در این گزارش آمده است: بیش از نیمی از ساکنان یمن به یاری های غذایی که از خارج، به این کشور ارسال می شد وابسته هستند و بعد از گسترش ویروس کرونا در یمن، اوضاع بسیار وخیم تر شده است.

به نوشته این گزارش، مسئولان نهادهای بین المللی که در مورد قحطی فعالیت می نمایند اعلام نموده اند که امسال میلادی برای یمنی ها از حیث تعداد کسانی که به یاری های غذایی احتیاج دارند وخیم ترین سال به شمار می رود.

بر اساس گزارش های سازمان ملل، نزدیک به 2 میلیون و 400 هزار کودک یمنی تا انتها امسال میلادی با قحطی دست و پنجه نرم خواهند کرد.

در این گزارش آمده است: ما شاهد کمبود بی سابقه یاری های غذایی در یمن هستیم. مسئولان سازمان ملل برنامه های غذایی خود را در یمن به دلیل کمبود بودجه تعطیل نموده اند.

بر اساس این گزارش، حملات جنگنده های ائتلاف سعودی، علاوه بر مناطق مسکونی یمن، زمین های کشاورزی این کشور را نیز هدف قرار گرفته است.

مجله کامپیوتر: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

تایلند: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 6901

به "یمن در محاصره قحطی، کرونا و حملات ائتلاف سعودی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یمن در محاصره قحطی، کرونا و حملات ائتلاف سعودی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید